Anhia Ko Diri Sa Balay Meaning

Anhi-a ko diri sa balay Kay gimingaw na ko nimo. G Cadd9 Ganahan ko kitang duha diri.


Martina San Diego Balay Ni Mayang Lyrics Genius Lyrics

Dili relative sa capo ang chords sa bass.

Anhia ko diri sa balay meaning. Ang rhythm relative sa capo. Diri ko sugod naglibog. Strumpareho ra gihapon ang chords Lyrics.

Akong kasingkasing imong gikawat. Nag sakit ang akong dughan Laki. C Fadd9 Anhi-a ko dri sa balay Fadd9-Chill lng gud dili na ko magdugay- C Fadd9 Kay gimingaw na ko nimo gamay C Ayaw na pagdugay-dugay Fadd9 Pagdali nag anhi kay C Fadd9 Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway C Fadd9 Ganahan ko kitang duha diri -nc- mugpahuway Instrumental-x4-.

Ang rhythm relative sa capo. Contextual translation of anhia ko diri sa balay from Cebuano into Tagalog. G Cadd9 Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway.

Anhi-a ko diri sa balay Kay gimingaw na ko nimo gamay Ayaw na pagdugay-dugay Pagdali nag anhi kay ganahan ko kitang duha diri mugpahuway Nagsakit ang akong dughan Oy. Busa hinaut nga unta kitang duha magkita na. Ganahan ko kitang duha.

Cebuano song Balay ni Mayang Anhia ko diri sa balay Kay gimingaw na ko nimo gamay. Anhia ko diri sa balay. Uso prezzo utilizzo modo duso modo duso modo duso come si usa.

Pagdali nag anhi kay. Saan hindi good night uwi na tayo kamusta ka na. Ako ra gyud wa nay uban Baye.

Ganahan ko kitang duha. Mao2 ra bitaw ta. Anhia ko diri sa balay D B A F FE E E FF Kay gi mingaw nako nimo gamay D E F E D E FE Ayaw na pagdugay dugay D E F E FE D Pagdali nag anhi kay D B A F F F FE FE F E D D Ganahan ko kitang duha diri mu pahuway Verse.

Nice man gud no Ay tama diay pasagdihi lang ni akong tab. Dili relative sa capo ang chords sa bass. Martina San Diego Ang Balay Ni Mayang dalszöveg.

Ikaw ra ang hinungdan Laki. Ang balay ay ano. 047 D E F E F E F A Nag sakit ang akong dughan.

FD-G pero ang lead baga siyang atik-atik pero dali ra man hinuonD dara oh. Balay ni lola nidz. ANG BALAY NI MAYANG by.

When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Anhia ko diri sa balay. Pagdali nag anhi kay.

Anhia ako dri sa balay Kay gi mingaw nako nimo gamay Ayaw na pagdugay dugay Pagdali nag anhi kay Ganahan ko kitang duha dri mu pahuway idungan ug pluck ang G Verse. For items 12-25 read the lines taken from the song and decide which meaning best fits each phrase or word below. Anhia ko diri sa balay b.

G Cadd9 Akong kasing-kasing imong gikawat. Puntahan mo ko dahil na-mimiss kita. Examples translated by humans.

Human translations with examples. Balay ni Baste Anhia ko diri sa balay Kay gimingaw na ko nimo gamay Ayaw ra pagdugay-dugay. Chill lang gud dili na ko magdugay Kay gimingaw na ko nimo gamay.

Anhia ko diri sa balay. Kung naay mali share-share pud ha. Diri ko sugod naglibog.

F Akong kasing-kasing imong gikawat Chorus C F Anhi-a ko dri sa balay Chill lng gud dili na ko magdugay C F Kay gimingaw na ko nimo gamay C Ayaw na pagdugay-dugay F Pagdali nag anhi kay C F Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway C F Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway. Chorus G Cadd9 Anhi-a ko dri sa balay. Anhi-a ko dri sa balay Chill ka lang at akoy malapit na Kay gimingaw na ko nimo gamay Ayaw na pagdugay-dugay Pagdali nag anhi kay Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway Adlib Ayaw ko pahuwata nagluha naming akong mata Busa hinaot nga unta kitang duha magkita na Sa labas na ako ng iyong bahay Maglabing-labing lang kanuna.

Cadd9 Pagdali nag anhi kay. FD G pero ang lead baga siyang atik-atik pero dali ra man hinuonD dara oh. Anhia ako diri sa balay.

G Ayaw na pagdugay-dugay. Pagdali nag anhi kay. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Cadd9 Chill lng gud dili na ko magdugay G Cadd9 Kay gimingaw na ko nimo gamay. G Cadd9 Akong kasing-kasing imong gikawat Chorus G Cadd9 Anhi-a ko dri sa balay Cadd9 Chill lng gud dili na ko magdugay G Cadd9 Kay gimingaw na ko nimo gamay G Ayaw na pagdugay-dugay Cadd9 Pagdali nag anhi kay G Cadd9 Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway G Cadd9 Ganahan ko kitang duha diri NC. C Fadd9 Akong kasing-kasing imong gikawat Chorus.

Pagdali nag anhi kay ganahan ko kitang duha diri mupahuway e. Ayaw na pagdugaydugay d. Kay gimingaw na ko nimo gamay c.

Anhi-a ko dri sa balay Chill ka lang at akoy malapit na Kay gimingaw na ko nimo gamay Ayaw na pagdugay-dugay Pagdali nag anhi kay Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway Ganahan ko kitang duha diri mugpahuway Ayaw ko pahuwata nagluha naming akong mata Busa hinaot nga unta kitang duha magkita na Sa labas na ako ng iyong bahay Maglabing-labing lang kanuna. Chill lang gud dili na ko magdugay Kay gimingaw na ko nimo gamay. English translation of lyrics for Balay Ni Mayang by Martina San Diego feat.

Nagsakit ang akong dughan Uy inday kay ngano man. Anhia ko diri sa balay Kay gimingaw nako nimo gamay Ayaw na pagdugay. Ganahan ko kitang duha.

Kay gimingaw na ko nimo gamay. Ui inday kay ngano man. The latest tweets from joynavales2.

Mugpahuway Intrumental G Cadd9 G. Ganahan ko kitang duha. Chill lang gud dili na ko magdugay.

Contextual translation of epilesional use into Italian. VisPop Ganahan kaayo ko aning kantaha ba. Touch device users explore by.

Ganahan ko kitang duha diri mupahuway 2x Ayaw ko pahuwata nagluha akong mga mata. Balay Ni Mayang Lyrics.


Martina San Diego Balay Ni Mayang Lyrics Genius Lyrics


Balay Ni Mayang Pdf Song Structure Necked Lutes

Belum ada Komentar untuk "Anhia Ko Diri Sa Balay Meaning"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel